על תהליך גיוס עובדים פלסטינים

אם אתם קבלנים וכבר צריכים צוות עובדים ורק לפקח עליהם מלמעלה זה מה שאתם רוצים, יתכן ותדרשו לגייס עובדים פלסטינים מהשטחים או מאזורים אחרים.

בארץ יש המון פועלי בניין ערבים בשל העובדה שהם זולים משמעותית. אם אתם לוקחים קבלן יהודי ועובדים יהודים, אתם כנראה תשלמו כפול על העבודה בגלל ששכר העובדים הוא הרבה יותר גבוה. 

גם במקרה של סינים זה אותו דבר. הסינים נחשבים לעובדים יותר איכותיים, יותר מדויקים, אך גם יותר יקרים. כשזה נוגע לבנייה הרבה אנשים מעדיפים לחסוך, בין היתר משום שמדובר בעלויות גבוהות שלא תמיד יש לאנשים איך לשלם את זה. 

אז איך מגייסים עובדים פלסטינים? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

איך מתבצע תהליך גיוס עובדים פלסטינים?

כדי לגייס עובדים פלסטינים הדרך הטובה ביותר היא לקחת כאלו שכבר יש להם אישורי שהייה ולהתחיל לעבוד אתם. כמובן אתם צריכים להשיג אישור משלכם לכל המהלך הזה כדי שזה יהיה חוקי עבורכם. אם לא, אתם צריכים להגיש בקשה לרשות האוכלוסין כדי לקבל אישור עבור כל עובד שאתם הולכים להביא לכאן.

למה צריך את האישורים האלו? במידה רבה הסיבה היא ביטחונית. ארגוני טרור ניצלו לא פעם את העובדה שניתן להחדיר עובדים לארץ וביצעו בעזרתם פיגועי ראווה במרכז הארץ.

לכן, הסינון הוא מאוד מחמיר ורק אחרי תהליך של בדיקות יאשרו לכם לעבוד ולהביא את הפועלים כל זאת כמובן בתנאי שיש לכם סיבה מספקת לצורך להביא עובדים פלסטינים. 

אם אתם מגישים את הבקשות בזמן, זה לא אמור לקחת הרבה זמן. אם כי כדאי לקחת בחשבון שפועלים נוטים להיעלם בדיוק בזמן שצריך אותם ולכן כדאי שיהיו לכם אחרים זמינים. 

> מידע מקצועי ופרטים נוספים ניתן לקבל באמצעות אתר https://kablanvip.com!

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אל תשכחו את הקינוח! מגשי אירוח מתוקים
בכל סוף אירוע, לאחר שהוגשו כבר המנות העיקריות ואולי גם פלטת ירקות, מגיע השלב שבו אתם רוצים להמתיק את...
קרא עוד »
פבר 10, 2019
מהם הגורמים לחרדות אצל ילדים?
זה אף פעם לא מחזה נעים בעבור הורים לראות את הילד שלהם חולה. למעשה, בעבור רוב ההורים מספיק צינון קל או...
קרא עוד »
ספט 30, 2020
השכרת מטוס פרטי – כיצד ומתי עושים את ה?
כשאנחנו חושבים על השכרת כלי או אמצעי שיאפשר לנו להתנייד ממקום למקום אז באופן טבעי, הדבר הראשון...
קרא עוד »
פבר 25, 2021