מיטת מעבר, מתי נכון לעבור אליה?

מיטת מעבר

 

כל מי שנולד לו תינוק לפני יותר משנה מכיר את הדילמה הזאת: האם לא הגיע הזמן להעביר את הפעוט למיטת מעבר? מה זו בכלל מיטת מעבר ומהם היתרונות שלה? אם גם אתם מתמודדים היום עם כל השאלות הללו כדאי שתדעו שאתם לא לבד. ראשית, כפי שהשם של המיטה הזאת מעיד, היא משמשת את הפעוט בשלבים שבין מיטת התינוק ועד שהוא יגיע למיטת נוער רגילה. הרעיון פשוט: מיטת המעבר יותר גדולה ממיטת התינוק אך לא מאוד גדולה, מה שגורם לפעוט להרגיש בה כמה שיותר בנוח. 

לבחור את הרגע הנכון 

אם גם אתם מתלבטים מתי נכון יהיה לעביר את הפעוט שלכם למיטת מעבר, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שתוהים לגבי העניין הזה, כי כל הורה חושב על הנושא הזה. צאו מנקודת הנחה שאין תשובה אחת נכונה וגנרית שתתאים לכולם, שכן כל פעוט מתפתח בקצב אחר. הרגע הנכון הוא כאשר אתם מרגישים שמיטת התינוק קטנה מידי לפעוט שלכם וכאשר אתם מרגישים שהוא מתחיל להבין יותר מילים, משפטים והוראות פשוטות שאתם נותנים לו. חשוב להבין שמיטת המעבר הרבה יותר נמוכה ולכן הוא יוכל לרדת ממנה בעצמו, מה שמסביר מדוע התקשורת עם הפעוט חשובה מאוד ומשפיעה על הרגע הנכון לביצוע המעבר. 

איזו מיטת מעבר כדאי לקנות? 

החלטתם שעכשיו זה הזמן הנכון להעביר את הילד שלכם למיטת מעבר ואתם מתלבטים באיזו מיטה לבחור? אם כך, אתם צודקים ואפשר להבין את הבלבול שלכם, כי הרי קיימות אינספור מיטות בשוק. אחד מהדברים הכי חשובים שצריך לבדוק, מעבר לשאלת העיצוב והיופי, זה האם מיטת המעבר עומדת בכל התקנים הנדרשים. חשוב מאוד לדאוג לבטיחות של הפעוט, גם אם הוא כבר לא קטן כפי שהוא היה לפני מספר חודשים. בנוסף, רצוי גם להשוות מחירים ולראות איפה תוכלו למצוא את הדיל הכי טוב שקיים, כי למה שתשלמו על מיטת מעבר סכום מופקע? הזמנת מיטה כזאת באינטרנט זו בהחלט יכולה להיות בחירה טובה כך ששווה לבדוק את הנושא ולקנות מיטה כזאת עוד היום. מידע נוסף והצעות מחירים תוכלו למצוא בקישור זה.

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול מאורגן ללפלנד – בעקבות נילס
מי לא גדל על הסיפור של נילס? או לפחות ראה כמה פרקים מהסדרה הנוסטלגית ששודרה בערוץ החינוכית? אין ספק כי...
קרא עוד »
אוג 01, 2019
לראות את רומניה בחמישה ימים
כשאנחנו מתכננים טיול מסוים, ולא ממש חשוב איפה הוא יתקיים בעולם, אנו חושבים כיצד נוכל לנצל אותו בצורה...
קרא עוד »
נוב 13, 2019
מדוע כל חובב כלבים צריך לשקול אילוף כלבים
בעולם הכובש של חובבי הכלבים, הפיתוי של טיפוח אלוף כלבים תופס מקום מיוחד. עם זאת, מאמץ זה אינו מוגבל...
קרא עוד »
ינו 05, 2024