הדברת פרעושים וקרציות במושבים

איוד בגז

בכל מקרה של הדברת פרעושים וקרציות יש להביא בחשבון את תנאי הסביבה ואת מזג האוויר. יש הבדלים די גדולים בין ביצוע הדברה בחלל סגור לבין טיפול בשטח פתוח, כגון במושב. נסביר מה צריך לדעת על הדברת פרעושים וקרציות במושבים, עם תוצאות טובות.

אספנו ארבעה כללים שיגלו לכם מתי ההדברה תהיה טובה והקרציות או הפרעושים אכן יסתלקו למשך פרק זמן ממושך (אף הדברה לא תבטיח סילוק תמידי).

מיקוד בשטחי מרעה או מקומות לינה של חיות המשק

לפני ביצוע הדברת פרעושים וקרציות במושבים יבדקו המדבירים היכן נוהגות חיות המשק להסתובב או לשהות. יש לתת דגש על אותם המקומות שבהם ישנות חיות המשק, לבדוק את אזורי המרעה שלהן וכדומה.

זיהוי שטחי הדגירה האפשריים בשטח

קרציות עשויות להסתתר לאורך זמן רב גם באזורים שבהם לא נמצאות חיות משק, חיות בית או בני אדם. כלומר, מדביר מקצועי יבדוק היכן בשטח יש לבצע הדברה נוספת. לדוגמא, אם ישנה אדמה עם ריכוז של חרקים או מקומות מסתור אחרים שבהם הם מסתתרים, גם שם ירוכזו מאמצי ההדברה.

טיפול ממוקד בבעלי החיים

כאשר חיות משק במושב נגועות, כלומר ישנה נוכחות רבה של פרעושים וקרציות מוצצות דם, יש לבצע טיפול ממוקד גם בבעלי החיים. הדברה מסוג זה הינה בעלת מאפיינים מיוחדים שכן יש לשמור על בריאות בעלי החיים ולהיזהר ממינון יתר או שימוש בחומרים מסוימים בעלי השפעה ביולוגית.

את מי להזמין להדברות במושב?

לא כל מדביר הינו בעל ידע מספק על מנת להשיג תוצאות מיטביות בשטחים נרחבים, מושבים, קיבוצים וכדומה. לכן חשוב לוודא כי מי שמגיע אליכם לצורך הדברת פרעושים וקרציות במושבים, יהיה בעל ניסיון רב והצלחה מוכחת. ראו כאן לדוגמה ריסוס נגד טרמיטים!

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סיורי אוכל ויקבים בקפריסין – המאכלים הקפריסאיים שחייבים לטעום
מה טוב יותר מאוכל ויין כשרוצים להנות מחופשה נעימה ומפנקת? מי שרוצה לצאת לחופשה מתכנן חופשה עתידית -...
קרא עוד »
אפר 02, 2020
לא רק ביפן – 5 מועדוני קריוקי במרכז
בין אם את חוגגת בת מצווה או אתה בר מצווה ישנם המון מועדוני קריוקי שיספקו לכם את הערב של לפני החגיגה...
קרא עוד »
ספט 17, 2019
הבנת החשיבות של עורך דין לשון הרע
בעידן הדיגיטלי של היום, שבו המידע מתפשט במהירות והמוניטין עלולים להכתים ברגע, הצורך בהגנה משפטית...
קרא עוד »
פבר 16, 2024