מקימים חנות אונליין בפעם הראשונה: דברים שצריך לדעת

בעל עסק אשר מעוניין להקים חנות אונליין לעסק שלו, חייב לעשות את זה נכון, מכל זווית אפשרית, זאת על מנת שהגולשים, הלקוחות, יוכלו ליהנות ממנה ולבצע רכישות בתנאים נוחים וייהנו משירות מתקדם. 4 נקודות שחשוב לשים לב אליהן כשמקימים חנות אונליין:

תשלום וסליקת אשראי

אחת הסיבות שהרבה אנשים נמנעים מלבצע רכישות באינטרנט, הוא חשש שהפרטים שלהם לא יישארו חסויים בעת התשלום. על מנת שהתהליך יתבצע בצורה מבוקרת, בטוחה ואמינה יש לבחור במערכת סליקת כרטיסי אשראי ברמה גבוהה. זה גם יאפשר לבעל החנות לקבל את התשלום בהקדם ובתנאים נוחים.

חווית שימוש גבוהה

חשוב לספק לגולש חווית שימוש באתר בכלל ובחנות בפרט. ככל שיהיה לו קל ופשוט יותר לבצע פעולות שונות בתהליך הרכישה, כך הוא ירצה לחזור ולבצע רכישות דרך האתר.

כמו כן, אחת המטרות באתר היא לספק לגולש אפשרות למצוא כל מוצר בצורה פשוטה, על פי קטגוריות שונות, באופן ממוקד. לכן עליו לייצר מערכת חיפוש שתאפשר לו למצוא באופן מדויק את המוצר שהוא מעוניין לרכוש. וכמובן – יש לאפיין את האתר באופן האידיאלי ביותר.

מערכת ניהול נוחה וידידותית

על מנת שיהיה ניתן להכניס אל החנות מוצרים ופריטים, בצורה ברורה ונוחה, אזי שמערכת הניהול של החנות צריכה להיות נוחה לשימוש, קלה ופשוטה. באופן כזה הוא יוכל לעדכן את מלאי החנות, לספק פרטים על המפרט של המוצרים ולהכניס תכנים חיוניים אחרים בצורה נוחה.

שיווק מושכל וממוקד

בין אם זה בתוך החנות ובין אם זה מחוצה לה, יש צורך לשווק ולקדם את המוצרים השונים שנמכרים בה. אחת האופציות המקובלות היא לייצר הקשרים בין מוצרים שונים, כך שאם לקוח מחפש מוצר אחד אז במקביל להציע לו מוצרים דומים או משלימים. כמו כן, יש לבצע קידום אתרים אורגני ולשווק את האתר גם ברשתות החברתיות השונות.

כשבעל עסק מתכוון לבנות חנות וירטואלית, עליו להתייחס אל התהליך, בדיוק כפי שהוא היה מתייחס לבניית עסק מאפס. כלומר, הוא צריך לחשוב שהחנות היא עסק לכל דבר, היא תספק לו הכנסות ותייצר לו קהל לקוחות. לכן גם תהליך התכנון והבנייה צריכים להתבצע ברצינות ובהקפדה, ועליו לחשוב על כל פרט ופרט, בשביל לייצר מוצר מושלם.