איך להעסיק את הילדים בחורף מבלי להתרושש?

להעסיק את הילדים בחורף

בעונה הקרה, כמעט ולא ניתן לצאת מהבית בשל הקור, הגשמים והרוחות העזות. מרבית ההורים מחפשים אחר פעילויות שמתאימות לימי החורף, החל ממשחקיות מקורות ועד לחוגים שמתקיימים בחללים סגורים. הפעילויות הללו עולות לא מעט כסף, וגורמות להורים לבזבז אלפי שקלים במהלך החורף. מה עושים? הנה כמה פעילויות חורפיות נהדרות שיאפשרו לכם לשמור את הכסף בחשבון הבנק. שנתחיל?

ליצור, לחוות, ליהנות

נכון, עבודות יצירה הן בין הפעילויות המבוקשות ביותר בחורף בקרב ילדים. ואם חשבתם שחומרי היצירה כרוכים בעלויות גבוהות – חשבו שוב. בחנות האונליין של גרפוס, תוכלו לרכוש חומרי יצירה במחירים אטרקטיביים, כשניתן לרכוש רק כמה חומרים בסיסיים כמו בריסטולים, חימר קל, דבק נוזלי, פייטים, מדבקות וכו'.

ומה יוצרים? ובכן לאחר שרכשתם חומרי יצירה קלאסיים, תוכלו להשתמש בחומרים ממוחזרים שקיימים בבית כדי ליצור, מה שיאפשר לילדים לעסוק ביצירה, וגם ללמוד על הדרך על חשיבות המחזור לאיכות הסביבה.

משחקי קופסה חינמיים

כן, קראתם נכון. משחקי קופסה חינמיים ניתן להוריד מהאינטרנט ולהדפיס במדפסת הביתית. החל מסולמות ונחשים, דרך משחקי קלפים ועד למשחק הזיכרון. מלבד זאת, תוכלו להכין בעצמכם משחקים מדליקים, כך תחסכו מאות שקלים על משחקים ובמקביל תאפשרו לילדים ליהנות מפעילות חווייתית ומיוחדת.

טריוויה משפחתית

מבקשים להעשיר את הידע של הילדים? ברשת תמצאו שלל שאלות טריוויה נהדרות בכמה וכמה רמות קושי. הכינו כרטיסיות עם שאלות, וארגנו ערבי טריוויה ביתיים. אפשר בהחלט להזמין חברים מהכיתה ומהגן, ולארגן ערב עשיר בחוויות לצד העשרת הידע הכללי.

הופעות חינמיות בקניונים

בקניונים מתקיימות לעיתים הופעות של אמני ילדים ללא עלות, מה שיכול להוות פתרון נהדר בעבורכם. ראשית כי אין צורך לשלם עשרות ומאות שקלים עבור הופעה, ושני כי הפעילות מתקיימת במתחם סגור ומקורה. כדאי לברר מבעוד מועד על הופעות חינמיות בקניונים ובמרכזי קניות, כך תוכלו להיערך אליהן באופן המיטבי.

 

יש מגוון רחב של פעילויות שניתן לעשות במהלך חודשי החורף, וכן – גם מבלי לבזבז אלפי שקלים. לצד ההופעות החינמיות והפעילויות הביתיות, תוכלו לנצל ימי שמש חורפיים לטיולים בשמורות הטבע ובגנים לאומיים שהכניסה אליהם אינה כרוכה בתשלום.​

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קייטרינג חלבי לחורף חמים
קייטרינג חלבי הוא ענף צומח המספק ארוחות חלביות טעימות לאירועים מיוחדים. חברות קייטרינג חלבי מתמחות...
קרא עוד »
פבר 13, 2023
עורך דין פיצויי פיטורין
פיצויי פיטורים הם היבט מכריע בדיני העבודה המגן על זכויותיהם של עובדים שמפוטרים מעבודתם. הבטחת פיצוי...
קרא עוד »
יול 05, 2023
תובנות לגבי פירוק רכב: מה שאתה צריך לדעת
פירוק רכב עשוי להיראות פשוט, אך זהו תהליך מורכב הממלא תפקיד מרכזי במחזור החיים של תעשיית הרכב. התהליך...
קרא עוד »
ינו 17, 2024