שיטות שונות לאיטום גג

איטום גג

איטום גג הכרחי כדי למנוע נזקים למבנה, בין אם מדובר בדירה בבניין משותף, בית פרטי, בניין משרדים, אולם או מפעל. ללא איטום המבנה ייפגע כתוצאה מחום וקור, מים עלולים לחדור לקירות ולגרום לטיח להתפורר ולנזילה חמורה על הרצפה. ללא איטום החלונות עלולים להיות חדירים למים ולגרום לכם הפרעה חמורה בחיי היומיום.

עם הזמן נוצרים סדקים בבטון, מצב המבנה מידרדר, ערך הנכס יורד ואתם עלולים להימצא בסכנת חיים. לכן מומלץ להיערך לכך, בשום פנים ואופן לא להזניח את התחום ולפנות לאנשי מקצוע אמינים שיוכלו לתת לבעיה פתרון מהיר. מדובר בעבודה אשר דורשת מומחיות ולכן לא מומלץ לנסות לבצע אותה לבד, כאשר שגיאה קטנה עלולה לגרום לנפילה מגובה רב.

שיטות לאיטום הגג

עדיף לבצע איטום גגות בקיץ, כאשר אין גשם ולכן הסכנה לרטיבות בקירות נמוכה יחסית, וכן סכנת ההחלקה של הפועלים. לפני תחילת העבודה תצטרכו לדעת מאיזה חומרים עשוי הגג וכתוצאה מכך איזה שיטוח איטום מתאימות לו. שימוש בשיטה שאינה מתאימה עלול לגרום נזק כבד לגג. השיטות המקובלות הן שימוש בזפת קרה, יריעות ביטומניות או חומרים פולימריים.

לפני האיטום תצטרכו לרכז את כל הנתונים הטכניים של הגג: שטח, זוויות, צורה גיאומטרית, ולהתייעץ עם אנשי המקצוע כדי למצוא את האיטום האפקטיבי ביותר. כמו כן מומלץ לבדוק את מצב המרזבים וחובה לנקות את הגג ולהסיר את כל ההפרעות האפשריות להתקנת האיטום.

פנייה לחברה אמינה

איטום גגות הוא משימה למקצוענים בלבד, ולכן כדאי למצוא חברה אמינה עם התמחות בתחום עבודות גובה ולהזמין את נציגיה. לפני חתימת החוזה מומלץ לקבל מידע מחברים ומכרים, מאחר שמדובר בפעולה רגישה הנוגעת לאיכו החיים היומיומית שלכם.

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדוע כל חובב כלבים צריך לשקול אילוף כלבים
בעולם הכובש של חובבי הכלבים, הפיתוי של טיפוח אלוף כלבים תופס מקום מיוחד. עם זאת, מאמץ זה אינו מוגבל...
קרא עוד »
ינו 05, 2024
הלו"ז הוא הכל: איך מנהלים זמן נכון בעסקים קטנים וגדולים?
אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק, הוא ניהול הזמן, משום שמדובר בחלק בלתי נפרד מניהול נכון. ניהול...
קרא עוד »
ספט 08, 2020
סקירה מזורזת על אבני רובי, טורמלין וסיטרין
אבני רובי, טורמלין וציטרין ידועות כל אחת בזכות המאפיינים והיישומים הייחודיים שלהם. רובי מסנוור באדום...
קרא עוד »
מרץ 24, 2024