איך מוצאים ויזה לדובאי

כניסה את איחוד האמירויות עם דרכון ישראלי מחייבת קבלת ויזת תייר. את הוויזה ניתן לקבל בקלות דרך אחת מהסוכנויות שמטפלות בהליך כאשר העלות היא כ-100 דולר. הבקשה מוגשת אונליין ישירות אל אחת הסוכנויות המורשות בדובאי או באמצעות חברות ישראליות שמאפשרות מענה מלא בשפה העברית. חשוב להדגיש שלא תהיה אפשרות להיכנס אל דובאי ללא ויזה. תחסכו לעצמכם את אי הנעימות ותקפידו לקבל מראש ויזה שתואמת את תאריכי השהות. כל המשתתפים בחופשה (גם ילדים) מחויבים בקבלת ויזה. 

אלו מסמכים צריך בשביל ויזה לדובאי?

תשמחו לגלות שאתם לא צריכים לצאת מהבית בשביל לקבל ויזה לדובאי. אפשר להגיש את הבקשה יחד עם כל המסמכים וגם לקבל את האישור אונליין. כל שעליכם לעשות זאת למלא טופס בקשת ויזה ולהגיש אותו יחד עם צילום דרכון ותמונה פספורט (תמונת פנים). שימו לב שהדרישה היא לדרכון עם תוקף לחצי שנה קדימה מיום ההמראה. 

התנאים של הוויזה

ויזת תייר לדובאי מאפשרת שהייה של 30 יום כאשר ניתן להגיש בקשת הארכה בהתאם לצורך. התוקף של הוויזה הוא 60 ימים. שהייה בדובאי ללא ויזה או עם ויזה שפג תוקפה אינה מומלצת כלל. כבר במעמד העלייה למטוס תתבקשו להציג את הוויזה. לא תתאפשר כניסה אל איחוד האמירויות ללא ויזה תקינה. 

כמה זמן מחכים לקבלת הוויזה?

הטיפול בבקשות לקבלת ויזה הוא כ-96 שעות. ההמלצה היא שלא לחכות לרגע האחרון ולהסדיר את הוויזה מיד כאשר רוכשים את כרטיסי הטיסה. בקשות רבות של ישראלים מוגשות בכל יום כך שנוצר עומס שעלול לגרום לעיכובים. 

איך מקבלים את האישור?

אם פניתם ישירות אל אחת מהסוכנויות בדובאי תקבלו מייל ישיר מרשויות ההגירה של איחוד האמירויות. אם הגשתם את הבקשה דרך סוכנות ישראלית ייתכן והאישור יגיע אליכם דרכם. חשוב לשמור את האישור ולהגיע עמו אל שדה התעופה. למידע בנושא מלונות בדובאי

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שלילת רישיון – כל מה שצריך לדעת
בסעיף 35 לפקודת התעבורה תוקן החוק כי בית המשפט לתעבורה יכול להעניש נהג שעבר עבירות מסוימות בשלילת...
קרא עוד »
אוג 15, 2021
חרדה אצל ילדים: דרכי התמודדות וטיפול
לא מעט ילדים סובלים מחרדה ודיכאון, ולאחרונה גם בשל התפרצות נגיף הקורונה, ניכר כי ילדים רבים פיתחו...
קרא עוד »
ספט 09, 2020
צימרים עם בריכה – איך למצוא בקלות?
רוצים לסנן בקלות בין צימרים עם בריכה באזור שהכי מעניין אתכם בצפון הארץ? הדרך הקלה והמהירה ביותר למצוא...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020